divendres, 30 d’octubre del 2015

Uns quants autobusos Pegaso 6420 de Transports Metropolitans de Barcelona que treballaren a la ciutat de Barcelona: text i fotografies d'en Xavier Maraña. (II).


Cotxe número 5.154 fotografiat al polígon de Canyelles, un dels barris perifèrics que integren el districte de  Nou Barris, el 6 de febrer de 1999:

IMG-20150817-WA0012

Cotxe número 5.310 fotografiat al carrer Roger de Flor, en el centre del barri de l'Eixample, el 22 de gener de 1995:

IMG-20150817-WA0013

Cotxe número 5.333 retratat al Pla de Palau el 13 de febrer de 1993:

IMG-20150817-WA0014

Cotxe número 9.571, reconvertit en Ciclobús, un espai per a guardar bicicletes, fou el número 5.137 de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Ací fotografiat a la plaça de Catalunya el 27 de maig de 2004:

IMG-20150817-WA0015

Cotxe número 9.572, que fou el número 5.129 de TMB, fotografiat a la plaça de Sant Jaume el 25 d'abril de 2008. Al cap d'un temps fou donat a un país Africà:

IMG-20150813-WA0000

Cotxe número 9.573, que fou el cotxe número 5.153, fotografiat a la cotxera del Triangle de Barcelona el 27 de gener de 2008:

IMG-20150817-WA0016


Antic cotxe número 5.131 estacionat al Parc de la Ciutadella de Barcelona el 5 de gener de 2008, prest per participar en la cavalcava dels Reis Mags d'Orient:

IMG-20150817-WA0018

El mateix cotxe, l'antic número 5.131 de TMB l'any següent: transformat en la carrossa de Ses Majestats els Reis Mags d'Orients i aparcat al Palau de l'Exposició de Montjuïc el 5 de gener de 2009:

IMG-20150817-WA0017-1

Un dels prototipus del Pegaso 6420 exposat en el passeig Nacional (anteriorment passeig de Joan de Borbó) arran de la celebració del setanta-cinquè aniversari dels autobusos de Barcelona: 

IMG-20150817-WA0019

IMG-20150817-WA0020

Cotxe número 5.300 fotografiat al carrer Antonio Machado el 16 d'octubre de 1994:

IMG-20150817-WA0021

I la darrera fotografia, antic cotxe número 5.129 a la cotxera del Triangle el 27 de gener de 2008:

IMG-20150817-WA0022

Alguns d'aquests cotxes, un cop retirats del servei, foren donats a països africans i a Cuba. Unes altres unitats foren transformats per prestar altres usos com el Ciclobús o les carrosses que participaven en la cavalcada dels Reis Mags d'Orient. Fou el darrer autobús de la casa Pegaso que féu les línies de la ciutat de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada